C C C C A+ A A- X

Администрация

Административен секретар

Организира, ръководи и контролира работата на помощните звена на съда.

Води списък на личния състав на съда, създава и съхранява служебните досиета на работещите там.

Води книга за съдебните заседатели и по нареждане на председателя на съда ги свиква на сесия.

Контролира изработката и ползването на печатите, които се ползват в съда.

Съхранява касата и извършва плащанията на клиенти на съда – хонорари, командировки и др.

Упражнява контрол върху веществените доказателства.

Раздава и контролира материалите, които се ползват от работещите в съда.

Приема и съхранява жалби на граждани, свързани с дейността на съда.

Административния секретар води и регистратурата при РАЙОНЕН СЪД ПИРДОП

В регистратурата се внасят всички обвинителни актове, подават всички искови молби и молби отнасящи се за отлагане, пренасрочване, молби за изпълнение на указания, дадени от съда, молби за спиране и прекратяване на производство, представяне наквитанции за внесени държавни такси, становища, заключения на експерти и вещи лица, молби за издаване на преписи и изпълнителни листове, както и всички молби до съдебно изпълнителни дела и др.

Пенка Филчева

Административен секретар

(07181) 5970

pirdop-rs@justice.bg

Счетоводство

Мария Георгиева

Главен счетоводител

(07181) 5970

pirdop-rs@justice.bg

Системен администратор

Огнян Лулчев

Системен администратор

(07181) 5407

sysadmin@pirdop-rs.justice.bg

Охрана

Охрана

(07184) 9266

Този сайт използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на сайта.

Приемам Отказ Повече информация